פרופיל עסקי מותאם גוגל?

כאשר מדברים על תוכן באינטרנט, מדברים בדרך כלל על תוכן שיווקי ולצידו תוכן מקדם. ראשי הפרקים הללו מתייחסים למעשה לאופן שבו אנו כותבים, המקום שממנו אנו מתחילים ולא פחות חשוב, המסר שאנו מבקשים ליצור. נשאלת השאלה לאיזו קטגוריה נופל פרופיל חברה האם הוא נחשב תוכן מקדם או שיווקי.

כאשר אנו באים לכתוב פרופיל חברה יש להתייחס אליו כתוכן שיווקי. אחרי הכול, פרופיל חברה נועד על מנת להציג למתעניין את העסק ולתת לו להתרשם מיכולות עסקיות, מבלי לקחת בחשבון מניעים של קידום או מיקום במנועי חיפוש.

כתיבת פרופיל חברה היא אחת ממשימות הכתיבה החשובות ביותר שתעשו, היות והיא פונה למכנה המשותף הרחב ביותר שיש לעסק, ספקים, קולגות, לקוחות פרטיים, לקוחות עסקיים וכדומה ולכן חיוני להקדיש לכך תשומת לב ראויה ולא לכתוב מתוך חוקיות של מנועי חיפוש

רוב הלקוחות משתמשים בפרופיל חברה גם באינטרנט, באתר הבית שלהם או במקומות אחרים כמו פייסבוק או אתרי מאמרים, צעד חכם וחשוב על מנת להפיץ את המסר לכמה שיותר מקומות ועיניים רואות.

הנה כמה טיפים איך בכל זאת אפשר לעשות פרופיל עסקי ידידותי למנועי חיפוש, באופן כזה שלא ייפגע בתוכן העסקי והשיווקי שלו.

כאשר אתם כותבים פרופיל חברה, אתם מבקשים לקדם את שם העסק ולכן חשוב לציין את שם החברה מספר פעמים בפרופיל חברה, 3 פעמים בתחילת הפרופיל העסקי ועוד פעמיים בפסקת הסיום. באמצע איפה שאפשר , שוב, מבלי לכתוב באופן מאולץ שיכול לפגוע במטרה העיקרית של פרופיל עסקי

עצה נוספת היא לשבור את כתיבת פרופיל חברה באמצעות תת כותרות. זה מסייע לקריאה, מאפשר ליצור הפרדה בין חלקי הפרופיל, למשל בין החלק בפרופיל חברה שמדבר על שירות לבין זה שמדבר על מוצרים וטוב לקידום במנועי חיפוש.

על מנת שכותרת המשנה תהיה ידידותית למנועי חיפוש, חשוב להתחיל אותה עם שם החברה ורק אחר כך את הפן השיווקי שנלווה לכותרת

ומה לגבי תוכן משוכפל, מי שמכיר קצת את עולם התוכן, יודע שמנועי חיפוש לא אוהבים תוכן זהה והנה הפרופיל עולה בכל מקום באינטרנט. חשוב ביותר- על מנת לאפשר למנועי החיפוש לסרוק את הדף, יש להעלות אותם לאתר כדף ולא כפוסט, הפרדה זו לא תשפיע על התוכן המשוכפל באתר. כמו כן, יש לטפל נכון בתגיות והכי חשוב, קודם להעלות את הפרופיל העסקי באתר שלכם ורק אחר כך להעלות אותו לאתרים נוספים, בצורה כזו הפרופיל העסקי נסרק קודם כל באתר שלכם ומזוהה כבית לדף מקור, בכל פעם שאתם מעלים את פרופיל העסק לאתרים אחרים