פרופיל עסק שיווקי

פרופיל עסק זהו מסמך אשר מטרתו לענות על שלוש שאלות עיקריות, מי אתם, מה אתם עושים ולמה הלקוח שלכם צריך את זה. לכאורה נוסחה פשוטה שכל בעל עסק יודע להסביר מתוך שינה, אך תתפלאו לגלות שכאשר צריך לארוז את הכול בפרופיל עסק תמציתי, רבים מבעלי העסקים הולכים לאיבוד. הצרה מתגברת כשצריך לכתוב את הדברים בצורה שיווקית, כזו שגם תיתן את המידע אך יותר מכל תמשוך את הלקוח המדויק ביותר לעסק שלכם.

 

כל שיטת שיווק שאנו עושים מבוססת על מילים. המדיה משתנה אך המסר נשאר, אם אתה לא יודע מהו המסר שאתה רוצה להעביר, סביר להניח שגם אם יקשטו לך את הדף או יבנו לך את הקמפיין הכי מוצלח, עדיין תתקשה למכור. פרופיל עסק לא רק שמציג נכון את המסר, אלא מסייע לך להבין מהו, כך שתדע להציג את היתרונות שלך
 

 

הנה כמה טיפים מה צריך להיות בפרופיל עסק, על מנת להפוך אותו לשיווקי ומזמין
סלוגן קצר וחזק, באם אין לכם סלוגן שמלווה את העסק, פרופיל עסקי זהו המקום לייצר איזשהו משפט שמתקשר, מתחבר ונאמר בנשימה אחת עם שם העסק. כתרות משנה שמציגות תועלות וכתובות לצידו של שם העסק. משפטי קישוט, מטרתן של משפטי הקישוט להפוך את האינפורמציה למזמינה ונעימה יותר לקריאה. למרות שפרופיל עסק זהו תועלתי, ניתן לשלב בו סיפורי לקוח, במינונים מתאימים.

 

על מנת לכתוב פרופיל עסק שמשלב בין תוכן ענייני למשיכת לקוחות, חייבים לשים לב שלוקחים את המסר הנכון ומעבירים אותו בצורה מעניינת באמצעות שימוש במילים וחוויות ולא רק באמצעות אינפורמציה יבשה.