פרופיל חברה לעסק קיים

 

גם עסק קיים שיש ברשותו פרופיל חברה צריך לבחון מפעם לפעם את הפרופיל, במטרה לבדוק האם אכן פרופיל החברה עונה על הצרכים של העסק כעת. במהלך השנים עסקים מתפתחים ומשתנים, ניסיון מעשי בשטח גורם לנו לפתח מגוון שירותים שאולי לא צוינו בפרופיל המקורי או שהחלטנו לשנות כיוון. כמו כן, יכול להיות שכיום הפרופיל הקיים אינו עונה לקהלי היעד שלנו.

חשוב לזכור, לאורך הדרך מתפתחים יותר מוצרים ויותר שירותים. כמו שאתם משדרגים את החומר הפרסומי השוטף שלכם ומוציאים פלייר או מודעות נקודתיות, כך חיוני לבדוק האם המסמך שמציג את העסק שלך עומד במבחן המציאות ומשרת אותך נאמנה.