משפטי שיווק בפרופיל חברה

 

גם הפרופיל האינפורמטיבי ביותר (שהרי מידע וציון הצלחות הינו שיווק בפני עצמו) יכול להיות מתובל במשפטי שיווק, החוכמה היא לעשות זאת במינון הנכון, במקום הנכון.

ראשית חשוב לעשות הפרדה בין סלוגן למשפטי שיווק. סלוגן הינו משפט קבוע אשר מלווה את העסק ויש לו חוקיות ברורה. משפטי שיווק לעומת זאת  הם משפטים אשר נועדו להוות שוברי שגרה בפרופיל וליצור עניין אצל הקורא. ניתן לשלב משפטי שיווק בתחילת הפרופיל ובסופו, כך שהם למעשה מהווים סגיר ופתיח לתוכן. כמו כן, ניתן לשלב משפטי שיווק בתחילת כל פיסקה או במעבר בין קטע לקטע (שוב במינון הנכון ) כמו כן, במידה והפרופיל מחולק לרובריקות או לקהלי יעד שונים, ניתן להוסיף משפט שיווקי לפני כל כותר.

החוכמה בשילוב משפטי שיווק בפרופיל הינה לשלב אותן בצורה הנכונה, מבלי להפוך את הפרופיל לשורה ארוכה של סיסמאות.