מיתוג ופרופיל חברה

 

כאשר עסק בונה לעצמו תהליך מיתוג, פרופיל החברה, כמו כל חומר פרסומי, הינו חלק מהליך זה. ראשית חשוב מאו להקפיד כי הפרופיל, הן בתכנים והן בעיצוב, מדבר בשפה אחת עם שאר החומרים. כחלק מתהליך מיתוג אנו בוחרים את הצבעים והטקסטים המרכזיים שילוו אותנו לאורך הדרך, אותם אלמנטים חייבים להיכלל גם בפרופיל החברה, כך שניצור שפה שיווקית אחת שתתאים לכל התהליך מ א-ת .

היות ופרופיל חברה הוא המסמך אשר משווק ומיחצן אתכם למול לקוחות, ספקים ומשתפי פעולה ומטרתו ללוות את העסק לאורך זמן ולא לשמש כחומר פרסומי נקודתי יש להקפיד ליצור פרופיל רחב ולא להתמקד במשהו אחד שברצונכם להעביר. אם אתם עוברים עכשיו תהליך מיתוג כולל, כתיבת הפרופיל חייבת להיות חלק ממנו על מנת שהפרופיל יסייע לכם בהעברת המסרים שברצונכם לשדר.