מה עיצוב נותן לנו

עסקים רבים לא יודעים האם צריך לעצב פרופיל חברה. בכל פעם שלקוח מתייעץ איתי האם לעצב את הפרופיל העסקי, אני שומעת את אותם שיקולים, הוא הולך לשבת באתר שלי או בדף הפייסבוק, למה צריך לעצב ? נכון שאין ספק שמה שעושה את הפרופיל זה המלל האיכותי והמדויק, אך גם לעיצוב פרופיל חברה יתרונות רבים והיום אתן לכם כמה נקודות למחשבה.

 

               –            שפה עיצובית אחידה: כמו שהשקעתם זמן ומחשבה לעצב את האתר שלכם או את הלוגו, כך ראוי שהמסמך הכי חשוב בעסק, ידבר באותה שפה עיצובית עם שאר הכלים השיווקיים בעסק. תארו לעצמכם שלקוח רואה את האתר שלכם ואז מקל מכם מסמך סתמי שכתוב בוורד.
 

- נכון שיש לכם אתר אינטרנט מושקע, אך חשוב לזכור שפרופיל חברה לא משרת אתכם רק באתר האינטרנט, אלא גם בתכתובת במייל, בפגישות פרונטאליות או כחלק מהצעת מחיר. כל התקשורת הזו היא תקשורת ישירה שלא תמיד נעשית דרך
אתר האינטרנט ולכן מן הראוי שגם הפרופיל יהיה מעוצב

 

                      –            היום כבר קשה לבלוט ללא שפה גרפית, אין ספק שעיצוב הופך פרופיל חברה למעניין יותר מאשר סתם דף שיש עליו טקסט
 

                        –            עוד משהו שחשוב לקחת בחשבון, עיצוב פרופיל חברה שונה מעיצוב של פלייר או כל חומר שיווקי אחר. ניתן להשתמש בפלטפורמה הזו של פרופיל חברה על מנת להמחיש פרויקטים, תהליכי עבודה לא רק מבחינת המלל אלא גם  מבחינת העיצוב

 

 אם אתם נמצאים בשלב הפקת פרופיל חברה, פנו אל יועץ פרופיל מקצועי שיידע לתת לכם הנחיות לא רק לגבי כתיבת פרופיל עסקי אלא גם לגבי עיצובו באופן שישרת אתכם הכי טוב למול הלקוח הבא.