מה עושים עם פרופיל חברה

 

מעבר לכך שכל עסק חייב פרופיל חברה איכותי ומקצועי, האפשרויות השיווקיות העומדות בפניכם ברגע שיש לכם פרופיל חברה טוב, רבות ומגוונות. אפשר להכניס את הפרופיל לאצר האינטרנט של החברה, אפשר לדוור במייל לקוחות קיימים ופוטנציאלים, אפשר להדפיס אותו (מעוצב כמובן.) ולשלב אותו בחומר השיווקי שלכם (למשל בפולדר) או כחומר פרסומי בפני עצמו.

אפשר להציג אותו בפגישות, אפשר לקחת קטעים ממנו ולשלב בפלייר פרסומי נקודתי, אפשר לצרף אותו למבצע חדש, אפשר לשלב אותו כתסריט שיחה בטלמרקטינג או כחומר תומך לשיחה.