טעיות נפוצות בפרופיל חברה

 

כתיבת פרופיל חברה : מוסרים מידע לא מדויק על מנת להיראות גדולים יותר, זוהרים יותר,התוצאה- אתם עלולים לכוון לקהל יעד לא מתאים ולהפסיד לקוחות פוטנציאלים

טעות זו של מסירת מידע לא מדויק בעת כתיבת פרופיל חברה יכולה לעשות לעסק שלכם נזק לטווח ארוך. כל אחד מאיתנו רוצה להציג את העסק שלו כגדול יותר ממה שהוא באמת, ישנם דרכים לעשות זאת ובד בבד לשמור על מסירת מידע אמין ונכון שישרת אתכם, הכול תלוי בדרך שבה אתם מציגים את הדברים. ניקח למשל עסק שנותן שרותי אחזקת גינות, עסק לשירותי גינון. אותו עסק מציע שירות ספציפי מאוד שהתאים לקהל יעד ספציפי, אולם הוא הרגיש שעל מנת להיראות יוקרתי יותר ולהשיג יותר לקוחות, עליו לכתוב בפרופיל החברה שירותים שהוא לא נותן (כמו הקמה ועיצוב גינות ) ובחר להשתמש במילים גבוהות מאוד. התוצאה, פנו אליו אנשים לא מתאימים שחיפשו משהו שונה ממה שהציע. הוא בזבז זמן בטיפול בפניות שלא התאימו לסוג העסק שלו 

כתיבת פרופיל חברה -ממציאים שמות של לקוחות- התוצאה אתם עלולים לפגוע באמינות שלכם 
עסקים בתחילת דרכם חוששים מהעובדה כי אין להם רשימת לקוחות להכניס לפרופיל חברה טעות זו של המצאת שמות של כביכול לקוחות לא רק שעלולה לגרום לכם נזק תדמיתי, אלא גם עלולה לסבך אתכם. זכרו, אנחנו מדינה קטנה, כולם מכירים את כולם, מאוד יכול להיות שלקוח פוטנציאלי מכיר מישהו שעובד בחברה שכתבתם בפרופיל החברה כלקוח, או שלקוח פוטנציאלי יבקש לקבל המלצה מאחת החברות המופיעות בפרופיל כלקוחות שלכם. על מנת לשמור על אמינות ויושר בפני לקוחות פוטנציאלים אל תמציאו שמות של לקוחות. ישנן דרכים אחרות להתגבר על קושי זה בכתיבת פרופיל החברה

כתיבת פרופיל חברה- לא יודעים כיצד לפנות לקהל היעד שלנו-התוצאה המסר
לא עובר והפרופיל לא עובד
 
לפני שניגשים לכתיבת פרופיל חברה חשוב מאוד להבין מיהו קהל היעד שלנו ואיך למעשה הכי נכון לפנות אליו. פרופיל חברה אמור לתת סקירה אינפורמטיבית ושיווקית אודות העסק והשירותים, אולם הוא חייב להתאים לקהל היעד שלכם. לדוגמה חברה שמפיקה ספרי מתנה לעובדים בחברות וארגונים, המוצר שלה מתאים לחברות בינוניות וגדולות המעסיקות מעל ל100 עובדים. היות והיא לא רצתה ליצור רושם של חברה יקרה ובכך לפספס לקוחות, היא הגדירה את קהל היעד כקהל רחב יותר בפרופיל החברה. התוצאה, פנו אליה חברות קטנות שלא התאימו לה ואותה חברה בזבזה זמן יקר במענה לקהל לקוחות שאינו מתאים לה

כתיבת פרופיל חברה- מבטיחים שירותים בפריסה ארצית ולא יכולים לספק- התוצאה מקבלים פניות לא רלוונטיות

אחד המשפטים החביבים על עסקים הינו המשפט "שירותים בפריסה ארצית" חשוב לזכור שלא כל עסק יכול לספק שירותים בפריסה ארצית, בייחוד שזה נוגע לשירותים שמצריכים מכם להגיע למקום. ניקח לדוגמה חברה שמספקת שירותי תמיכה של תוכנה ורשתות מחשוב בבית העסק, היא פרסמה בפרופיל החברה שהיא נותנת שירותים בכל מקום בארץ על מנת להיתפס כחברה גדולה ואטרקטיבית התוצאה, קבלת פניות מכל הארץ וחוסר יכולת לטפל בהן. עקב כך החברה איבדה לקוחות פוטנציאלים 

 

ראש פיסבוק (1)