הנעה לפעולה בפרופיל חברה

כאשר אנו כותבים פרופיל חברה אחת המטרות שלנו הינה לגרום ללקוחות פוטנציאלים לבחור בנו כנותני שירות. אדם אשר מקבל לידיו את הפרופיל שלנו צריך לחוש לאורך כל הדרך, באופן גלוי וסמוי שהוא למד להכיר חברה או עסק איכותי, אשר יכול לתת לו מענה לכל צורך בתחום בו אנו עוסקים.

הנעה לפעולה יכולה לנבוע מתוך שאלות ומתן תשובות, לדוגמה נניח והינכם עוסקים בתחום האימון העסקי, שאלו לאורך הפרופיל שאלות רלוונטיות ללקוח הפוטנציאלי כמו למשל  "נמאס לך שכולם מתקדמים בקריירה ואתה לא" –שאלות אלה מטרתם להבהיר שאתם התשובה המתבקשת.

 

האדם שקורא את הפרופיל חושב על השאלות, מזהה את עצמו לאורך הטקסט בפרופיל החברה ומבקש למצוא פתרון.

 

דרך אחרת להניע לפעולה בפרופיל חברה הינה באמצעות מסירת אינפורמציה מעצימה. אל תתביישו לשבח יכולות שלכם, להדגיש יתרונות שלכם ולתת כמה שיותר מידע שיסייע ללקוח הפוטנציאלי להגיע להחלטה.

 

. שיטה אחרת להניע לפעולה בפרופיל חברה יכולה להיות באמצעות שילוב מבצע או שירות אטרקטיבי שאתם נותנים. למשל, במידה והינכם מעניקים שעת ייעוץ חינם או בדיקה ללא עלות, ציינו זאת בפרופיל חברה בצורה ברורה, כך שאותו לקוח פוטנציאלי יבין שהוא יכול להתנסות, לגשש, ללמוד ולהבין יותר לפי שהוא מחליט אם להמשיך עמכם הלאה 

ראש פיסבוק (1)