איך משווקים עם פרופיל חברה

 

השיווק באמצעות פרופיל חברה נחלק לשני חלקים. החלק הראשון מתייחס לשיווק בתוך הפרופיל ואילו החלק השני מתייחס למה אני יכול לעשות איתו (ראה שאלה בנושא) השיווק בתוך פרופיל החברה מתחיל ממסירת אינפורמציה אודות העסק שלכם. בכך שאתם מספרים על השירות שלכם, תוך הדגשת הבידול, אתם למעשה משווקים אותו. מעבר לכך, פרופיל חברה מכיל מסרים שיווקיים גלויים וסמויים אשר עושים עבורכם פעולת שיווק מעולה, מבלי לקום מהכיסא. הדרך שבה הוא כתוב, הדגשים שבחרתם להבליט, משפטי השיווק שבחרתם לשים, כל אלה עושים פעולת שיווק מעולה. תוסיפו לזה עיצוב מיתוגי ויש לכם ביד פרופיל חברה מנצח.