איך מעצבים פרופיל חברה

 

כאשר מעצבים פרופיל חברה חשוב לשים לב כי העיצוב מדבר בשפה אחת עם הטקסט ומעביר את המסר הנכון בעבור העסק. פרופיל חברה אינו מסמך ארוך (בדרך כלל מדובר על בין 1-2 דפים ) ולכן יש להקפיד על עיצוב מינימאלי  ככל שניתן, כך שהפרופיל לא יהפוך לעמוס. היות והעיצוב בפרופיל חברה חייב להיות עדין, כל פרט חשוב ודורש מחשבה. הדבר הראשון שיש לתת עליו את הדעת היא צבעוניות הפרופיל.

רצוי לבחור בגווני החברה (בדומה לחומר פרסומי אחר או צבעי לוגו) כאשר חשוב לשים לב לבחירת הרקע ולהבין מה כל צבע משדר ולמה הוא מתקשר ( כך למשל, צבע סגול מתקשר לתחומים של טיפול ורפואה ונחשב לצבע דומיננטי שאינו מתאים לרקע מלא. )

עוד אלמנט שחשוב מאוד להתייחס אליו הוא מיקום וגודל הלוגו בפרופיל, במידה והינכם בוחרים לשלב תמונות בפרופיל , חשוב מאוד לעשות זאת במינון נכון ולבחור תמונות מתאימות שלא יהפכו את הפרופיל לעמוס מדי.

כמו כן, במידה ומדובר בפרופיל להדפסה יש להקפיד על איכות התמונות. במידה והחלטתם לשלב בפרופיל פרויקטים נבחרים, ניתן להוסיף תמונות ספציפיות מאותם פרויקטים, שוב, תוך שילוב התמונות בטקסט הכולל.