איך לרענן פרופיל חברה

חברות ועסקים רבים כותבים פרופיל חברה בשלב התחלתי את העסק ושוכחים ממנו כשהעסק גדל ומפתח. לאורך השנים העסק שלכם וגם אתם, עברתם שינויים רבים.  סביר להניח שהוספתם מוצרים, שיניתם אסטרטגיה, למדתם טוב יותר מי הקהל אליו אתם פונים ואיך הכי נוח לכם לעבוד  ולכן פרופיל החברה שלכם חייב לצעוד אתכם ולהציג את העסק שלכם היום 

·         ראשית חשוב להבין שריענון לא חייב להיות שינוי מהקצה אל הקצה.   אתם בהחלט יכולים  לברור חלקים מסוימים בפרופיל חברה שדורשים עבודה או התאמה ולא להתחיל לכתוב מההתחלה.
בשלב המקדים: ממליצה לשבת ולכתוב מה אתם עושים היום

( כתיבה חופשית  )  ואז ללכת לפרופיל ולראות האם הוא מייצג נאמנה את השירותים והחזון שלכם.  השווה את הרשימה של מה שכתבתם עם הפרופיל הקיים  והסיקו מסקנות, זה יסייע לכם להתמקד בחלק אותו צריך לשכתב

·

·         העצה השנייה מתייחסת למבנה. בתחילת הדרך עסקים רבים כותבים פרופיל חברה ולא מתייחסים למבנה וארגון נכון של הטקסט, זה המקום גם להגיד שחלקם גם כותבים אותו לא נכון תחבירית ולא בהתייחס לגוף אחיד ( נגיד גוף שלישי או ראשון לאורך כל הפרופיל )  ריענון פרופיל חברה, זו הזדמנות מצוינת לבדוק את המבנה, התחביר ולא רק את התוכן

עוד טיפ קטן: שלב זה מאפשר לכם גם לבחון את העיצוב, אולי הגיע הזמן להחליף את התמונות, לרענן את הלוגו, אולי שיניתם צבעי מיתוג בעסק. מבט  מרענן וחדש יכול לתת לכם  פרספקטיבה מעולה לגבי איפה אתם היום ביחס להתחלה בה  כתבתם את הפרופיל